dimecres, 7 de gener del 2015

A La Mola (Sant Llorenç del Munt)



La Mola... Muntanya estimada,
abraçada de llums, bonica, coqueta,
immòbil i altiva, veus passar un temps
que per tu no passa,
em sedueixes de tal manera
que fins i tot sento que ets meva i jo teva,
com si ens pertanyessin l’una a l’altra...
Embolcada del teu atractiu, feble, enamorada,
com un amant fidel als seus sentiments,
camino cap el teu cim,
acompanyada de verds i grocs i d’aquell vent suau
acariciant-te  la cara,
de romanís, farigoles i terra... olors que brollen
de la teva flassada,
i en coronar-lo, tinc la sensació de tocar el cel,
com si no hagués res per sobre meu,
i puc veure al meu davant el mar,
als meus peus les valls,
darrera el Pre-Pirineu i Pirineu,
a l’esquerra el Montseny,
a la dreta , Montserrat,
i en contemplar tanta bellesa
el meu jo es transforma en ocell, en arbre, en flor,
i en aquest moment màgic
 no hi ha res més proper ni més sublim. 

(Roser Gómez –Gener 2014)


Safe Creative. Registrado con código: 1505074036515
Fecha 07-may-2015 17:58 UTC
Licencia: All rights reserved



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per comentar...